Làmina dels ocells a l’escola

L’Àlex Mascarell és un gran il·lustrador científic que comparteix tant el seu amor per la seva feina com la seva feina a les xarxes. Podeu trobar mostres de la seva feina aquí i ha fet encara moltes altres feines en guies i ilustracions pel zoo de Barcelona!

A la pàgina del zoo de Barcelona podeu trobar làmines, composicions per gaudir i aprendre amb la seva feina i si voleu practicar també hi ha models per descarregar de diferents animals del zoo.

Doncs a més de fer molt bé la seva feina i compartir-la en molts llocs, es va oferir per fer làmines personalitzades per les escoles que li demanessin de forma gratuïta! Nosaltres li vam enviar la llista dels ocells que nosaltres hem vist per la zona i ell la va acabar d’ampliar amb d’altres que segurament també estaven per aquí. La voleu veure?

Quants d’aquests ocells heu vist pel poble vosaltres? Voleu descarregar-vos la làmina per tenir-la i anar registrant les vostres observacions? Doncs gràcies a l’Àlex podem fer-ho aquí.

Els de 3r ja les hem utilitzat. Voleu ser els següents?