Curs escolar i avaluacions

Per tal de minimitzar l’efecte del confinament en el desenvolupament d’aquest curs, així com per donar resposta a les inquietuds que les famílies i alumnes pugueu tenir, l’equip de mestres, després de meditar-ho i debatre-ho amb deteniment, ha acordat utilitzar la plataforma Classroom per proposar activitats (en la mesura que sigui possible per a cada família).
A més, s’ha consensuat les següents mesures:

• Cada dilluns es penjaran al Classroom activitats d’aprenentatge globalitzades per a totes aquelles famílies que puguin i vulguin accedir-hi. Potser en comptes d’una a la setmana, depenent del cicle, se’n penjaran més.
  • Aquestes activitats no seran avaluables.
  • La tercera avaluació es farà amb tot el que s’ha recollit fins el dia 12 de març i amb tot allò que es pugui fer, si podem tornar abans que acabi el curs.
  • De ben segur que tots estem fent nous aprenentatges. I els nostres fills i filles, també els estan fent. Aprenentatges de vida. Per això caldrà fer una bona acollida, quan tornem, posant atenció a l’educació emocional.