Contes de 3r

Un dels projectes que hem portat a terme 3r aquest curs ha estat el de Duel en Prosa. En aquest projecte hem forjat les nostres històries per defensar la Terra contra els Pugna Fàbulas. Teníem instruccions de no difondre l’amenaça dels Pugna Fàbulas perquè no s’estengués el pànic entre la població, però el passat 23 d’abril va tenir lloc el Duel i els contes creats pel nostre alumnat va tenir un paper clau en la batalla.

Si sou de les famílies de 3r, podreu entrar aquí a veure els seus contes (de moment hi ha els de 3r A, els de 3r B en breu) tot escoltant com els llegeixen i gaudir del fons musical que han triat per cada escena. Si no, podeu donar un cop d’ull a les cartes dels Pugna Fàbulas així com als seus consells per elaborar històries.