CONTA CONTES AMB FAMÍLIES!

Al llarg de tot el curs l’alumnat d’Educació Infantil hem pogut gaudir de diferents sessions de contes explicades per dues conta contes diferents: l’Anna García i la Laia Forcadell.

És una activitat subvencionada per l’Ajuntament dels Hostalets de Pierola, que ja fa molts anys que es fa al centre i que sempre és un èxit per l’alumnat, ja que gaudeixen molt dels contes explicats i tot el material que porten preparat.

Com a activitat final del curs, durant aquest mes de maig, hem convidat a les famílies de cada classe ha poder gaudir de l’activitat amb el grup del seu fill o filla, aquest fet els hi ha encantat als infants!!!