AJUTS ESCOLARS 2020-21. Ajuntament d’Els Hostalets de Pierola

Benvolgudes famílies

L’Ajuntament d’Els Hostalets de Pierola d’Ajuts Escolars pels seus alumnes empadronats al municipi.

Del 2 al 27 de novembre es podran presentar les sol·licituds per optar a les beques que atorga l’Ajuntament dels Hostalets entre estudiants del municipi i que van dels 50 als 325€. Es tracta d’unes ajudes per a l’escolarització que, enguany, es concedeixen a l’alumnat de fins a 25 anys (inclosos) i que cursen d’Educació Infantil a estudis universitaris o màsters.

Us facilitem l’enllaç al full de sol.licitud així com el de la pàgina web de l’Ajuntament on trobareu més informació.

Sol·licitud ajut escolarització 2020-21