A primer d’ESO seguim la Vendée Globe 2020

Aquest passat cap de setmana va començar la Vendée Globe o volta al món en solitari de vela, un dels esdeveniments esportius més apassionants de l’any, en la qual comptarem amb la participació del Dídac Costa com a representant de la nostra terra. Els alumnes de l’Institut-Escola Renaixença de 1r d’ESO realitzaran el seguiment de la cursa dintre del seu projecte de nivell anual. Aquesta cursa serà l’eix vertebrador de tot el projecte, ja que mitjançant diferents reptes i temàtiques relacionades amb la mateixa es podran treballar diversos continguts i assolir diferents competències necessàries per al desenvolupament dels nostres alumnes, tenint sempre present la vessant competencial de l’aprenentatge relacionant-lo amb la vida real.

Alguns dels coneixements que s’adquiriran seran:

• Àmbit lingüístic: Comprensió lectora de textos, cerca d’informació, expressió escrita, comunicació
      oral, interaccions orals presencials i multimèdia.
    • Àmbit matemàtic: Operacions de càlcul, relacions quantitatives entre magnituds i quantitats,
      unitats de mesura, magnituds, angles i àrees, conversió d’unitats.
    • Àmbit cientificotecnològic: Variables que condicionen el temps atmosfèric. Interpretació de
      fenòmens meteorològics. Característiques de la hidrosfera, el cicle de l’aigua a la natura.
    • Àmbit social: Orientació i representació de l’espai: la cartografia i les coordenades geogràfiques.
      Els problemes mediambientals globals més destacats.
    • Àmbit artístic: Expressió i comunicació mitjançant les arts plàstiques.

Per veure més imatges, feu clic aquí