Aquest passat dilluns l’escola ha obert les portes a les famílies amb la Mostra de Primavera, una jornada especial on els i les alumnes han estat les veritables protagonistes. Les famílies han pogut entrar a les aules i descobrir de primera mà tot el que s’ha treballat durant el curs.
Des dels més petits fins als més grans, l’alumnat ha explicat amb entusiasme les activitats, projectes i materials exposats a les seves aules. Ha estat una experiència enriquidora tant per als infants com per a les famílies, que han pogut veure com s’aprèn dia a dia a l’escola. Des de maquetes i experiments fins a murals i produccions artístiques, cada racó ha reflectit l’esforç i la dedicació de l’alumnat. A més, moltes famílies han aprofitat per fer preguntes als seus fills i filles, generant converses molt interessants sobre el procés d’aprenentatge.
Volem agrair a totes les famílies la seva assistència i el seu interès. La Mostra de Primavera ha estat, sens dubte, una oportunitat per compartir i celebrar l’educació amb tota la comunitat educativa. Gràcies per fer-la possible!

