The Prehistory Stages

Amb els nois i noies de 5è, avui hem començat l’Estudi de la Prehistòria. Aquesta unitat, aquest tema correspon a l’Àrea de les Ciències Socials i l’estudiarem i la treballarem en Llengua Estrangera (anglès).

“The Prehistory Stages” (Les etapes de la Prehistòria) és un tema que forma part del Projecte d’Innovació Pedagògica del que l’escola en forma Part. Aquest Projecte rep el nom GEP (Generació Plurilingüe).

La metodologia predominant en aquesta unitat és coneguda amb l’acrònim AICLE (Aprenentatge integrat de continguts i llengua estrangera) i essencialment es fonamenta en fer ús de la Llengua estrangera per ensenyar continguts d’altres matèries o àrees del Currículum.

Aquí podeu veure el contingut que avui hem presentat als i les alumnes de les dues classes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *