Projecte “Diccionari Escolar de Cultura Cristiana Il·lustrat”

A la classe de Religió, l’alumnat de 5è i 6è ha elaborat un projecte d’una definició il·lustrada de termes concrets: Setmana Santa o alguns termes d’aquesta festivitat, Pasqua, Jesucrist, diumenge de Resurrecció i Nadal. Allò que ha realitzat l’alumnat ha sigut una definició de cadascun dels termes en el seu propi llenguatge, conjuntament amb un dibuix relacionat amb el terme. Allò que es pretén és aprofundir en els coneixements sobre aquests temes o conceptes religiosos i cristians.

La dinámica d’el·laboració ha sigut de manera individual, en parella o bé en grup i al llarg de diversos sessions, per tal d’obtenir un producte final ben elaborat (ho hem aconseguit!), ja que és un projecte que s’ha presentat per a la creació d’un diccionari catòlic, el projecte del qual té com a títol: Diccionari Escolar de Cultura Cristiana Il·lustrat”.

Ha sigut un projecte enriquidor.

En el següents pdf podeu veure el projecte de les dues classes.

5è (2) 6è (2)  6è (3)