Nota de Premsa del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya

Ahir  el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya va fer pública una nota de premsa on demana disculpes per l’afectació del mal funcionament del programa informàtic de suport a  la gestió administrativa dels centres, conegut amb el nom Esfer@.

Aquest programa és el responsable de la gestió de tots els aspectes de l’administració dels centres educatius sostinguts amb  fons públics; des del registre de correspondència, a l’avaluació dels i de les alumnes -en totes les fases del seu procès, a la gestió econòmica, a la matriculació de nous alumnes… Quan el sistema no respon els centres restem aturats però en canvi estem obligats a complir els  terminis que determinen les resolucions administratives, com pot ser el cas de la matriculació dels i de les alumnes assignades en el procés de Preinscripció al curs 2019-2020.

A continuació us annexem la nota de premsa del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.