BONES FESTES DE NADAL!
Desitgem que passeu une bones festes de Nadal i un feliç any nou!
BONES FESTES DE NADAL! Llegeix més »
Desitgem que passeu une bones festes de Nadal i un feliç any nou!
BONES FESTES DE NADAL! Llegeix més »
Ja ha arribat Nadal i us volem desitjar bones festes, esperem que gaudiu de les fotos que us pengem a continuació…
Ja hem acabat aquest primer trimestre de P4 i volem compartir, amb vosaltres, un recull de fotos de diferents activitats de Nadal i altres moments.
Moments de Nadal i altres activitats Llegeix més »
Hola famílies!
En aquesta publicació hi trobareu un resum de tot allò que els i les alumnes de sisè han estat fent a educació física aquest primer trimestre.
Educació Física 6è – primer trimestre Llegeix més »
Les nenes i els nens de P5 us volem desitjar molt bon nadal. Ho fem cantant. L’enllaç directe a les nadales drive promoció de p5. Esperem que us agradin tant com a nosaltres!! Recordeu que aquí al blog , sota la imatge de la càmera fotogràfica hi ha l’enllaç a TOTES les fotografies que fem
Les nenes i els nens de CS us volem desitjar molt bon Nadal. Ho fem cantant: 5èA: All I want for Christmas is you; 5èB: Jingle bells instrumental; 6èA: Viu el Nadal; 6èB: Mamma mia Navidad Enllaços directes a les nadales drive promoció de 5è, drive promoció de 6è. Esperem que us agradin tant com
Les nostres nadales Llegeix més »
Les nenes i els nens de CI us volem desitjar molt bon Nadal. Ho fem cantant: Las bolas de nieve (1rA), Let’s put de baubles on the Christmas tree (1rB) , L’ àngel i els pastors (2nB) i L’ocelleta de Nadal (2nA). Enllaços directes a les nadales drive promoció de 1r, drive promoció de 2n.
Les nostres nadales Llegeix més »
Les nenes i els nens de P3 us volem desitjar molt bon Nadal. Ho fem cantant. L’enllaç directe a les nadales drive promoció de p3. Esperem que us agradin tant com a nosaltres!! Recordeu que aquí al blog , sota la imatge de la càmera fotogràfica hi ha l’enllaç a TOTES les fotografies que fem
Cantem el Nadal! Llegeix més »
Les nenes i els nens de CM us volem desitjar molt bon Nadal. Ho fem cantant: 3rA: Som uns dimonis 3rB: Rockin’ Around The Christmas Tree 4tA: Aquí és Nadal i estic content. (Pegatina) 4tB: Siempre es Navidad junto a ti. (Edurne) Enllaços directes a les nadales drive promoció de 3r, drive promoció de 4t.
Les nostres nadales Llegeix més »
Les nenes i els nens de P4 us volem desitjar molt bon Nadal. Ho fem cantant. L’enllaç directe a la nadala drive promoció de p4. Esperem que us agradi tant com a nosaltres!! Recordeu que aquí al blog , sota la imatge de la càmera fotogràfica hi ha l’enllaç a TOTES les fotografies que fem
Cantem el Nadal! Llegeix més »