Videoconferència amb els nostres socis de Bèlgica
El divendres 18 de febrer i el dilluns 21 de febrer el nostre alumnat de 4t i de 2n van participar en una videoconferència amb els nostres socis belgues del projecte Erasmus+ “Democra(z)y: Crazy for Participation”. El divendres els/les alumnes de 4t de l’Escola Pericot (Girona) i de l’Institut Liberté (Liège – Bèlgica) van cantar […]
Videoconferència amb els nostres socis de Bèlgica Llegeix més »










