ANUL·LADA!! 20 de juny: Presentació de les activitats del projecte de plàstica del curs 2017-18 a l’EMA.

El proper dimecres 20 de juny a les 18:30, es presentarà el material elaborat durant el curs amb el nom Stargate-17-18.

La intenció de la presentació és donar visibilitat al projecte de plàstica que porta el mateix nom; així com les dinàmiques que es duen a terme a l’Escola Pericot i en col·laboració amb l’Institut Narcís Xifra, de Girona.

La presentació es farà a càrrec dels mestres de plàstica dels dos centres i s’exposaran algunes de les feines dutes a terme pels seus alumnes. Es mostrarà el blog que ha servit de programació, guia i espai d’intercanvi virtual per treballar des dels dos centres.

Podeu veure més imatges en els següents enllaços:

ÀLBUM 1

ÀLBUM 2