Cicle Mitjà: Anem al Galliner

La setmana passada, divendres dia 19, el alumnes de cicle mitjà vam anar a l´escola de teatre El Galliner. Quan vam arribar vam fer tallers, abans però ens vam dividir en els grups de projectes: groc ,blau ,verd ,taronja,  vermell i lila. Vam fer tallers com per exemple assentar-nos en un tamboret per algun motiu improvisat o un joc de lladres que es tractava d’un museu i uns lladres que volien anar a buscar un diamant que hi havia molt ben guardat. Seguidament vam esmorzar i vam jugar una estona.  A continuació vam tornar a la classe vam fer altres tallers amb més activitats.

A la una vam anar a dinar al descampat de la muralla. Vam estar una estona jugant fins que vam tornar a l´escola i vam marxar a casa. Va ser un dia molt divertit on vam aprendre moltes coses noves!

Emma i Maria B. 4tB

Fotos de la sortida: