Cinema i crispetes

Com ja és tradició de fa un parell de cursos, al final de trimestre la nostra escola es converteix en un multi-cinemes on els nostres alumnes poden passar una bona estona tot mirant una pel·lícula. I no seria una bona sessió de cinema sense les crispetes que des d’aquí agraïm a Frit Ravich per la seva col·laboració. Les pel·lícules són en versió original per afavorir la competència lingüística en llengua anglesa. És una activitat on els alumnes tenen l’oportunitat d’estar en contacte amb altres companys del mateix cicle i aprendre valors a través de pel·lícules.