
El dia 10 de juny, la Gemma i la Marta vam presentar al claustre la mobilitat que van dur a terme a la ciutat d’Houten, Països Baixos. Aquestes mobilitat ens serveixen per aprendre i obrir la mirada a noves metodologies, projectes i maneres de treballar. Pel claustre és una oportunitat per veure altres realitats i al mateix temps animar-los a participar en pròximes mobilitats.


