Com són els tallers a 5è?

Les tardes de tallers ja no són una novetat a la programació del Pericot, però el que sí que canvia respecte a altres anys i cursos són les temàtiques. A cinquè, els tallers que oferim van relacionats amb la llengua, les ciències i l’artística.

El mètode científic, jocs d’arreu del món, la poesia o les sardanes són activitats que ens permeten assolir els objectius que ens hem proposat i que aborden aquestes àrees curriculars.

Però, deixem que siguin els protagonistes que, després de fer la primera tongada de tallers, us expliquin què han fet i com han viscut aquesta experiència. Som-hi!

En el taller del mètode científic, com explica en D., hem après que “no només hi ha científics, també hi ha dones científiques“. Per saber-ne més llegiu la següent redacció: Explosions

En el taller de jocs d’arreu del món, com explica l’E., han creat “el Solitari i el KO-NO“, jocs de taula de diferents països. Els juganers

En el taller de poesia, com ens diu l’A., han “après moltes coses noves que abans no sabien, com els acròstics“. Poesia

Finalment, en el de sardanes, com esmenta en P., van aprendre a “ballar sardanes i vaig aprendre a ballar bé” aquesta dansa típica catalana. Sardanes https://agora.xtec.cat/esc-pericot/primaria/17-25/taller-de-sardanes/

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut