Carta de comiat

En Narcís Garcia Bañeras, mestre de l’Escola Pericot i un referent per a tots nosaltres, us dirigeix unes paraules…

Escola Pericot, ha arribat el moment de dir-nos adeu, em jubilo. Diuen que tot el que comença acaba: un somriure, una carícia, una mirada… però sempre perdurarà l’emoció.
Per poder gaudir de cada instant, aquest ha de ser finit perquè si fos infinit, cansaria. Per això m’agafo aquest comiat com una cosa necessària, regeneradora, de donar pas a les noves generacions de mestres, a idees i models educatius diferents.

He estat molt bé entre vosaltres (famílies, mestres i alumnes), m’heu ajudat, donat suport, estimat… i estic molt content d’haver pogut compartir aquests deu anys d’educació plena i estimulant, de canvis i millores que m’han fet créixer com a mestre i com a persona. Moltes gràcies per la vostra confiança i no perdeu mai l’essència Pericot: els English Festivals, els Festivals de primavera amb música en directe, les rodes com a eina educativa que atén la diversitat, la robòtica, l’hort, el bicibús, el treball en equip, la creativitat, el concurs d’oratòria… i tantes altres coses que em deixo i que fan de l’escola Pericot una escola amb personalitat.

Us portaré sempre al cor.

Narcís

2 comentaris a “Carta de comiat”

  1. Ha estat un veritable privilegi gaudir de la teva amabilitat, professionalitat i dedicació, tant com a mestre i tutor d’en Sergi com a company a la comissió verda de l’AFA. Gràcies, Narcís, per tots els moments compartits treballant plegats a l’AFA i per creure, confiar, treballar i tirar endavant projectes com l’hort escolar i el bicibus! Una abraçada

  2. Narcís, en Pere i en Miquel han tingut molta sort de tenir-te de mestre. Ets un mestre que hi ha posat sempre el cap i el cor. T’agraïm sempre el teu compromís, amb l’educació i les persones. Et trobarem a faltar.

    Una abraçada.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut