
Com cada any, a l’escola Pericot hem gaudit de la diada de Sant Jordi celebrant els Jocs Florals i el concurs d’oratòria.
Quin millor dia per donar veu a les paraules mitjançant cal·ligrames, rodolins, narratives i poesies, que ens demostren el talent i la creativitat de tot el nostre alumnat. El seu esforç i dedicació s’ha vist recompensat en les seves produccions, plenes d’idees, sentiments i imaginació.
El concurs d’oratòria ens ha sorprès a tots amb la seguretat, els coneixements i els arguments que han expressat els participants. Les seves intervencions han estat clares, emotives i inspiradores, demostrant una gran capacitat de comunicació i reflexió sobre temes diversos.
L’acte de lliurament de premis ha estat un moment molt especial, ple d’emocions i reconeixement, on s’ha valorat la feina feta i s’ha celebrat la passió per la lectura, l’escriptura i la paraula parlada.
Gràcies a tot l’alumnat, al professorat i a les famílies per fer d’aquesta diada un dia tan viu i significatiu. Continuem fomentant l’amor per la llengua i la cultura, perquè, com ens recorda la llegenda de Sant Jordi, les paraules també poden ser una gran força transformadora.



