SORTIDA A VILADRAU!

El dimecres 20 d’octubre, els alumnes de sisè de l’escola Pericot vam fer una sortida a Viladrau per fer activitats i connectar amb la natura.
Vam treballar els 5 sentits gaudint del Parc Natural del Montseny.
Una activitat va ser agafar un got i emplenar-lo de coses… Llegeix més»

A velocitat de creuer!

Famílies, ja fa un més d’un mes que hem començat l’escola i, a poc a poc, ens hem anat adaptant al treball i al ritme d’un nou curs i un nou cicle.

Vam començar les rodes, ja tenim la primera en el sac i hem iniciat la segona, tant de llengua com de matemàtiques. També, hem engegat el treball globalitzat sobre… Llegeix més»

TOT RODANT APRENEM MOLTES COSES

Com ja sabeu a la nostra escola aprenem fent rodes. A 1r en fem 4 vegades a la setmana (2 de llengua i 2 de matemàtiques). Consisteixen en fer 4 activitats diferents (manipulatives, divertides i graduades en diferents dificultats) en equips de 5-6 nens i… Llegeix més»