SUMMER SOUND – FESTIVAL DE FI DE CURS I GRADUACIÓ DELS ALUMNES DE SISÈ

El passat dimarts 22 de juny a l’escola Pàmies de Ginestar es va celebrar el Summer Sound. El festival va estar obert a les famílies de l’alumnat de l’escola i amb les mesures necessàries vam poder celebrar a l’aire lliure la cloenda del curs escolar 2020/21 i el comiat dels alumnes de sisè que marxen a l’institut.

Els alumnes van agrair moltíssim els aplaudiments, rialles, xiulades dels familiars i del públic en general durant tot el festival i, en finalitzar les mirades i cares de felicitat parlaven per si soles, i, és que feia tant de temps que no estavem junts alumnes, famílies i mestres…

Per poder gaudir novament del festival, a continuació us deixem amb els videos de les actuacions i de tot l’acte, esperem que xaleu molt. Moltes gràcies per la vostra col.laboració!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *