I JORNADES DE L’ACTIVITAT FÍSICA A L’ESCOLA

El passat mes de maig es van celebrar les primeres jornades de l’activitat física a les escoles de Ginestar i Rasquera. El dimecres 19 de maig es va donar el “tret de sortida” a Ginestar i  el divendres 28 de maig es va fer l’acte de cloenda a Rasquera.

Aprofitant la celebració “confinada” del Patijoc 2021 amb les i els alumnes de cicle inicial i cicle mitjà, cadascú a la seva escola es va creure convenient incloure als alumnes d’educació infantil i de cicle superior amb una sèrie d’activitats físiques, per a què així tot l’alumnat de les dos escoles pugués participar.

La primera jornada va començar amb el PATIJOC de Ginestar amb cicle inicial de matí i cicle mitjà per la tarda. A més, els i les alumnes de cicle superior van participar a la CURSA CROSS pel matí, i els d’educació infantil als JOCS DE PATI per la tarda.

La segona jornada es va portar a terme a l’escola de Rasquera, dedicant el matí a un CIRCUÏT D’OBSTACLES al pati amb cicle mitjà i cicle superior.

Durant la tercera jornada, també a Rasquera, al matí es van portar a terme  PROVES D’ATLETISME: salts d’alçada i llargada, curses de relleus amb cicle mitjà i cicle superior. Per la tarda es va dedicar a les CURSES DE MOTOS amb cicle inicial i es va muntar un XIQUIPARC per als alumnes d’infantil que s’ho van passar la mar de bé jugant amb els matalassos i les figures toves, que es varen repartir en dos racons.

A l’endemà es va celebrar la quarta jornada a Ginestar també amb el XIQUIPARC, ELS CIRCUÏTS D’OBSTACLES, les

proves D’ATLETISME i les CURSES DE MOTOS.

A la cinquena jornada es ca celebrar el PATRIJOC  a Rasquera amb dos tandes durant el matí, primer amb cicle inicial i després amb cicle mitjà. Per la tarda va ser el torn de la CURSA CROSS CIRCULAR (CS) i les CURSES DE MOTOS i JOCS DE PATI (EI).

Dimecres 26 de maig es va celebrar l’acte de cloenda a Ginestar. Pel matí amb un CIRCUÏT D’OBSTACLES (CI) i d’ATLETISME (llançaments de pes amb CS). Per la tarda va ser el torn de les activitats simultànies on tots els alumnes van participar en diferents activitats movent-se al mateix temps pel pati, dintre dels espais delimitats per a cada grup bombolla, a causa de mesures de prevenció del COVID 19.

Les activitats van ser les següents:

• CURSES DE MOTOS I CURSES D’OBTACLES (EI)
  • RACONS AMB MINIJOCS (EI)
  • PARTIDES DE BIRLES I PETANCA (CM)
  • PARTITS DE DATCHBALL (CS)

Es va posar punt i final d’aquestes jornades a Ginestar amb els PARLAMENTS i l’entrega de DIPLOMES  a cada alumne.

A l’endemà es van portar a terme les PROVES D’ATLETISME II (curses i llançament de pes) amb cicle mitjà de Rasquera.

Divendres 28 de maig es van realitzar els actes de CLOENDA a Rasquera, molt semblants als de Ginestar, amb les següents activitats:

• CURSES DE MOTOS, XANQUES, SACS I PILOTES BOTADORES (EI)
  • RACONS DE MINIJOCS (CI)
  • PARTIDES DE BIRLES I PETANCA (CM)
  • PARTITS DE DATCHBALL (CS)

Amb els PARLAMENTS i l’entrega de DIPLOMES  als alumnes es van donar per finalitzades aquestes Jornades de l’activitat Física a Rasquera.

Molt satisfactòries van resultar aquestes jornades per als alumnes de la ZER que s’ho van passar molt bé gaudint de totes les activitats programades juntament amb els seus companys i companyes.

Ja ha començat el compte enrere per a les pròximes jornades de l’activitat física per al proper curs!!!