LA MÚSICA ENS EMOCIONA! SETEMBRE: ALEGRIA

Aquest curs des de l’àrea de música i dansa treballem mensualment les emocions a partir de la música.

Els alumnes  escolten dos músiques que fan referència a una mateixa emoció, aleshores, una volta la interioritzen, amb els ulls tancats la tornen a escoltar i intenten imaginar-se alguna situació que hagin viscut, o qualsevol altra, Finalment han d’emplenar i realitzar unes activitats explicant que és per a ells L’Alegria i què és el què els ho dona,  en format  és en paper i es guardarà al seus arxius una volta hagin acabat.

La primera emoció que vàren treballar al mes de setembre va ser l’ALEGRIA,

aquí teniu les cançons que es van utilitzar per treballar aquesta emoció: