S’estrena la Nadala de Parets

Dimarts 22 de desembre, al concert de Nadal que farà l’Escola Municipal de Música al teatre Can Rajoler, s’estrenarà la nadala de Parets, una obra amb música original composta per Jordi Azagra i lletra de Montse Navarro i Jordi Azagra.
A partir del 23 de desembre,… Llegeix més»

El curs d’estimulació musical per a nadons a Vallès Visió Notícies

El passat 22 d’octubre, Vallès Visió Notícies feia un esment al curs d’estimualció musical per a nadons que des d’aquest curs ofereix l’Escola Municipal de Música de Parets del Vallès. Aquest curs, impartit per l’Aina Casal, està adreçat a tots aquells pares i mares de nadons d’entre 2 i 24 mesos qiue vulguin compartir una estona en la que a través de la música puguin enfortir els seus llaços afectius, a més dels beneficis psicomotrius i cognitius que té l’experiència musical.

L’escola Municipal de Música participa al ‘Parets solidari amb els refugiats’

L’Escola Municipal de Música participarà al concert solidari que es farà properament en favor dels refugiats de Siria. Per començar, dissabte 17 d’octubre a les 17.30h, es farà la presentació al teatre Can Rajoler de les accions previstes en la campanya “Parets solidari amb els refugiats” i on hi haurà diferents actuacions musicals i de dansa. Per accedir al teatre caldrà fer un donatiu mínim de 5€, podent fer-ho per avançat al teatre o bé el mateix dia de l’espectacle. També s’ha obert un número de compte on poder ingressar les aportacions/donatius de manera personal. Us hi esperem!!

Curs d’Estimulació Musical per a Nadons

Aquest curs, l’Escola Municipal de Música engega una nova oferta educativa adreçat als més menuts. Es tracta del curs “Estimulació Musical per a Nadons” a càrrec d’Aina Casal, professora de flauta travessera de l’escola i formada en aquesta especialitat. El curs s’ofereix en dos grups, de 2 a 11 mesos i de 12 a 24 mesos. Les classes seran setmanals i amb una durada de 45 minuts. Per a cada nadó podran assistir fins a dos adults. Per a més im¡nformació i inscripcions, podeu adreçar-vos a l’escola municipal de música en horari de tarda.