
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- L’escola participa amb quatre tallers simultanis per tal de difondre la seva oferta educativa
- Alumnes i tècnics docents són els encarregats de dinamitzar els tallers de caire pedagògic
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Vilafranca del Penedès, 17-19 d’octubre 2024
L’escola d’Espiells ha participat durant tres dies a la fira Èxit instal·lada al Pavelló Firal de Vilafranca del Penedès, per oferir una visió completa dels cicles formatius que imparteix el centre, mitjançant l’experimentació i el contacte directe.
La gamificació ha estat present en el desenvolupament dels tallers de l’escola, que han estat pensats per esdevenir eines d’aprenentatge i motivació; Aquests han estat MKT Quiz, concurs de coneixement del màrqueting enològic, Spin Olive!, ruleta que promou el coneixement de l’oli d’oliva, Endevina l’aroma del vi, taller sensorial i El cep i la poda, taller per posar en pràctica els coneixements i habilitats de la vinya.
L’acte d’inauguració que es va celebrar el dijous a les 11h, va servir entre d’altres temes per donar reconeixement als prop de 40 agents del món educatiu i empresarial de la comarca que han estat involucrats en el desenvolupament de la fira durant més d’un any , essent l’escola un d’ells.
L’organització indica que han assistit prop de de 3.000 visitants.
Imatges i vídeos de la fira
L’objectiu principal de la fira Èxit és millorar l’orientació i impulsar la connexió entre el món educatiu i el teixit productiu del territori, generant sinèrgies de col·laboració que són molt necessàries tant per capacitar i formar professionals, com per proveir les empreses de personal qualificat. neix amb voluntat de ser una cita anual que recull tota l’oferta educativa de formació professional de la comarca durant tres dies.
És una fira d’entrada gratuïta i oberta a tothom, ja que es tracta d’un recurs d’orientació acadèmica i professional i d’intermediació laboral que vol acompanyar les persones al llarg de tota la seva vida professional, així com ajudar a reduir les taxes d’abandonament escolar prematur de la població juvenil. Per tant pot interessar tant a persones joves que necessiten fer una tria educativa per al seu futur professional, com a persones adultes que volen qualificar-se per trobar una ocupació o millorar la seva ocupació actual.
La fira ocupa una superfície aproximada de 3.000m² i està organitzada per l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès, a partir de les propostes i el treball sorgit de la Taula de la Formació Professionalitzadora integrada per més de 40 agents del món educatiu i empresarial de la comarca de l’Alt Penedès (una de ells, l’escola d’Espiells ), i compta amb el suport del Consell Comarcal de l’Alt Penedès, la Diputació de Barcelona, la delegació de la Cambra de Comerç de Barcelona a l’Alt Penedès i la Fundació PINNAE.




