Rouffach (Alsàcia) 21-24 Maig 2024
L’escola d’Espiells ha participat en el Congrés de les Escoles Europees del Vi que ha tingut lloc aquesta darrera setmana de maig al campus de l’escola les Sillons de Haute-Alsace sota el lema “See you in Alsace 2024”, i on el tema central del congrés ha estat el Relleu generacional en la viticultura (Generational renewal).
Verònica Martínez (responsable de l’àrea internacional de l’escola) i Pilar Abajo (equip directiu) han estat les representants de l’escola en aquest esdeveniment on una de les activitats més destacades ha estat la degustació dels productes de les escoles participants en els jardins de Pflixbourg.
Altres activitats han estat conferències en l’auditori del campus, visita turística a Colmar i trobada amb les autoritats de la ciutat en la seu de l’ajuntament, activitats de simulació i un sopar de gala en el Castell de Kientzheim, seu de la Confrérie Saint-Etienne.
Per més informació, consulteu els links següents:
Programa del congrés Imatges Escola organitzadora Vídeo resum





