Hola famílies!
Aquí us deixem l’enllaç a una carpeta del drive on teniu totes les fotografies i els vídeos que hem fet durant les colònies. Esperem que les gaudiu igual que els infants han gaudit les colònies.
El primer dia vam fer el taller de tints naturals i amulets al matí. Els tints eren pigments barrejats amb oli vegetal i vam pintar dues teles blanques. Els amulets, eren elements de la natura (pals, pedres, fulles, pinyes… ) embolcallats amb cordills de colors. Es podien fer collarets, totems….
A la tarda, vam poder gaudir del tir amb arc i jocs cooperatius a la pista. Era prou difícil poder donar-li a la diana però alguns i algunes ho van aconseguir!
Dimarts al matí, amb tota l’energia, vam poder fer el bosc vertical. Estem molt orgulloses de tots i totes ja que, tot i fer-los por, van aconseguir superar-ho i, com a mínim, tirar-se per la tirolina!
A la tarda, ja amb una mica menys de forces, vam fer escalada, acrosport i jocs. La paret era força alta però alguns i algunes van aconseguir arribar fins a dalt i tocar la barana!
I a la nit…. Joc de nit i DISCO!!
Dimecres volíem fer la cursa d’orientació però va començar a ploure força i vam haver de canviar els plans i vam fer un concurs per mostrar les habilitats de mímica, cant, interpretació….
Han estat tres dies plens d’activitats!
PD: Us poso els enllaços a les cançons ballades!

