Hola famílies de 3r.
Avui hem gaudit d’un dia molt especial. Al llarg del matí hem preparat un berenar terrorífc per poder compartir-lo amb la resta de companys i companyes de l’escola i amb les famílies. Hem fet taüts terrorífics però dolços. Estan fets amb pà de motlle i crema de xocolata, amb galetes oreo esmicolades i xocolata de diferents colors o caramel per decorar. Ens han sortit molt macos i bons.
Després,abans d’acabar el matí, hem baixat totes les classes, des dels més petits fins als més grans, a la pista per fer unamostra de les danses que havíem preparat amb les mestres de música. i hem menjat castanyes.
Després de dinar hem pogut passar pel túnel del terror que havíen preparat els més grans de l’escola. Ha sigut súper xulo.
I per acabar el berenar, moment que ha servit també per inaugurar per fi el nou pati de l’escola amb les famílies.
A continuació, FENT CLIC AQUÍ podreu veure alguna imatge del dia.
Feliç Castanyada i feliç Halloween.

