Visitem la Casa Duran

Aquesta setmana, les alumnes i els alumnes de cinquè curs d’educació primària hem visitat la Casa Duran de Sabadell. Es tracta d’un edifici emblemàtic que recull els signes de la vida familiar i econòmica de la nostra ciutat des del segle XVI fins al XVIII.

Així, hem pogut veure les restes que es conserven de la fàbrica de sabó, el celler, el graner i l’estable. També, hem visitat les estances en què vivia la família Duran, com ara la cambra principal, el dormitori i, també, la cuina, lloc en què feien vida les persones encarregades de servir la família a l’època.

La Casa Duran és un edifici declarat bé cultural d’interès nacional. Hem fet la visita guiada en anglès i hem après moltes curiositats històriques sobre aquesta casa senyorial de Sabadell!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *