TORNEIG DE SCRABBLE

El dissabte 4 de maig els alumnes de 6èB de l’escola Mas Boadella va anar al torneig de Scrabble dels Països  Catalans, on van tenir lloc a les Cotxeres de Sants, Barcelona.

Hi van a veure 3 rondes, les quals teníem 12 minuts per totes les tirades de cada partida. En acabr la primera partida ens van donar pas per entrar a la zona del pica-pica, hi havia truita de patates, crispetes, plàtans, croquetes, sucs de molts sabors, entrepans …. .

Podies entrar a la zona del pica-pica cada vegada que acabaves una partida, només tenies 10 minuts de descans fins a començar la següent partida.

En acabar el torneig van donar l’entrega de premis.

Van donar una medalla de participació a totes les persones que hi van anar. I a les persones guanyadores els van donar una copa a cada persona de cada parella i una bossa amb regals.

Va ser un dia inoblidable! Ens ho vam passar genial!.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *