CONFIRMACIÓ DE PLAÇA CURS 2020-2021

Estimades famílies,
Aquest curs, de manera excepcional, no es passarà el full de confirmació de plaça per al curs 2020-2021. Totes les places dels nostres alumnes queden confirmades pel curs vinent a excepció d’aquelles famílies que ens comuniquin la seva baixa.

INFORMACIÓ 3r TRIMESTRE

Estimades famílies,
Al llarg d’aquesta setmana del 4 de maig us hem fet arribar diferents circulars informatives a través del TokApp. En elles us informem dels aspectes més importants de l’acció educativa i l’avaluació d’aquest tercer trimestre així com informació sobre el tema de les colònies… Llegeix més»

COMUNICAT A LES FAMILIES.

Bona tarda,
Des de l’equip directiu esperem que estigueu passant aquests dies difícils per tots/es el millor possible i que els vostres familiars estiguin bé.
En relació als dubtes i comentaris que estem rebent, l’escola Mas Boadella està en contacte constant amb els/les directors/es de tots els… Llegeix més»

PORTES OBERTES 2020-21

Estimades famílies,
A causa d’aquests dies excepcionals que estem vivint, ja sabeu que no hem pogut dur a terme la jornada de Portes Obertes a les instal·lacions de la nostra escola prevista pel dia 17 de març de 2020.
És per aquest motiu que us convidem a… Llegeix més»

TOT ANIRÀ BÉ

Estimades famílies,
A continuació us fem arribar les noves propostes d’activitats que l’equip docent de l’escola ha preparat per l’alumnat del centre.
A més, com a novetat trobareu uns correus electrònics que podreu utilitzar per posar-vos en contacte amb els/les mestres per resoldre dubtes o gestionar el… Llegeix més»