Proves PCR a l’escola.

Quan pensem en les proves PCR i l’escola, ens apareixen molts dubtes i ens venen al cap les imatges dels telenotícies.
Però un grup d’infermeres ens ha fet un video per tranquil·litzar als nostre infants i que sapiguem que ens trobarem a l’escola el dia que… Llegeix més»

Nova APP menjador.

El menjador aquest any funciona amb una aplicació per gestionar el servei de menjador.
En la aplicació podreu trobar tota la informació relacionada amb aquest servei.
Menú aplicació:
▪ Menús
▪ Faltes
▪ Avui em quedo
▪ Rebuts
▪ Butlletins
▪ Missatges
▪ Situació Global
▪ Eines
Tot seguit us deixem l’enllaç al document on explica… Llegeix més»

Lego 2.0 Quart A

Els nens i nenes de quart A realitzem el taller de Lego 2.0. A l’espai de la Fundació Caixa Sabadell.
Realitzarem un taller de Lego we do. Amb una caixa per taula, organitzarem les peces per facilitar la construcció del robot. Això és l’inventari. També haurem… Llegeix més»

3r B crea Autòmats

Els nens i les nenes de tercer B vam anar a fer un taller per crear autòmats. Què és això, us preguntareu. Doncs no es una altra cosa que crear màquines que imiten les figures i els moviments d’un ésser animat amb mecanismes senzills.
Primer ho… Llegeix més»

UN NOU PROJECTE A 3R

El passat divendres ens va visitar el David Sánchez, un mestre de Sabadell que ha viatjat moltes vegades a l’Índia i sap moltes coses d’allà.
Us preguntareu per què va venir, i és que comencem un nou projecte.
The Travellers i Les Marineres i els Mariners canviem… Llegeix més»