SORTIDA AL BARRI P3

El dimecres 14 de novembre les Girafes i els Bombers van anar al parc del barri de Can llong a gaudir de la tardor, van agafar fulles, pinyes i glans.
Després van anar al parc a jugar, s’ho van passar molt bé!
Podeu veure les fotos Llegeix més»

INVESTIGUEM EL PARC D’ODESSA

Avui, divendres dia 30 de novembre, els alumnes de la classe dels Gats i Gates i de les Aranyes han fet l’activitat de “Descoberta d’un parc”. Concretament, han investigat com és el Parc d’Odessa.
Per poder portar a terme la investigació, hem fet tres grups per… Llegeix més»

FEM RACONS DE LLENGUA

Des de fa algunes setmanes, els alumnes de primer dediquem una de les sessions de llengua a treballar per racons amb l’objectiu de millorar l’expressió i la comprensió tant oral com escrita d’una manera engrescadora.
Els racons són rotatius i hi interactuen quatre o cinc alumnes… Llegeix més»

ULTIMATE A 6è

A educació física estem iniciant-nos en l’esport d’ultimate. Després de dues sessions amb un tècnic especialitzat ens endinsem en l’esport des de la vessant dels seus valors: el respecte, l’honestedat i l’esperit de joc.
A final de curs realitzarem una jornada lúdico-esportiva, on jugarem partits d’ultimate… Llegeix més»

TALLER DE MEDIACIÓ A 5è

El passat 9 d’octubre, els alumnes de 5è vam fer el taller “Parlem” que girava entorn a la mediació i solució de conflictes, aquesta activitat ens ha proporcionant una sèrie estratègies i dinàmiques que posteriorment hem pogut treballar a l’aula.
Aquí teniu algunes fotos.

EL MÓN DEL CÒMIC

Els alumnes de sisè hem anat a la Biblioteca de Ponent a fer l’activitat del  còmic.
Ha sigut molt interessant saber una mica de la seva història i dels seus antecedents. És creu que el còmic ve de l’època de les tavernes, encara que fins l’Edat… Llegeix més»