CARNAVAL 2024

🎉🎊🎶 CARNAVAL 2024 🎉🎊🎶

Un any més celebrem el Carnaval al Mas Boadella!

El dilluns 5 de febrer a la tarda va arribar el Rei Carnestoltes al Mas Boadella i tot l’alumnat de l’escola el vam rebre al pati molt engrescats i il·lusionats. Els passafestes de 6è van llegir el pregó del Rei carnestoltes i van explicar les consignes de la setmana, donant el tret de sortida a una gran setmana de Jornades Culturals i Carnaval!

Les consignes són:

• Dimarts: El dimarts molt ballaràs i algun complement de música o dansa portaràs!
  • Dimecres: El dimecres d’un salt t’aixecaràs del llit! Sortiràs en pijama i un pentinat divertit! I amb dues sabates diferents hauràs de venir!
  • Dijous: Dijous gras, un complement del mar portaràs, sinó una conseqüència tindràs!
  • Divendres: El divendres disfressat vindràs i amb un somriure infinit el Carnestoltes s’acabarà!

L’alumnat de 6è ha estat treballant durant el curs a l’aula “el Reportatge” i aquesta setmana de Carnaval han volgut fer el seu propi Canal de Telenotícies, aquí podeu veure varis reportatges i que bé que ho fan! CANAL DE REPORTERS I REPORTERES

Per celebrar dijous gras, aquest any l’alumnat de cicle mitjà i cicle superior hem fet una sortida de matí a diferents espais de l’entorn. Allà hem jugat amb els companys de cicle i hem gaudit d’un esmorzar de germanor.

L’últim dia, el divendres 9 de febrer, tots junts al pati i disfressats hem gaudit dels balls que ha preparat cada nivell i el ball dels mestres i així hem acabat la nostra setmana de Carnaval!

FELIÇ CARNAVAL!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *