🎉🎊🎶 ENS DIVERTIM AMB EL CARNAVAL ! 🎉🎊🎶

El dilluns 13 a la tarda, va arribar el Rei Carnestoltes i tots els/les alumnes de l’escola vam sortir al pati molt engrescats i entusiasmats per saber quines consignes ens donaria . Els/les alumnes de sisè van iniciar la festa  tot llegint el pregó del Rei carnestoltes :

VEURE FOTOS

DIMARTS : ” Amb molt d’amor a l’escola hauràs de venir per celebrar que avui és Sant Valentí!”.

VEURE FOTOS

DIMECRES: ” Elements de la natura hauràs de portar, si no vols que la cara t’acabin pintant”.

VEURE FOTOS

DIJOUS : ” Aquest dia hauràs d’anar d’un personatge de pel·lícula que a tu t’agradi en especial”.

Personajes de Disney

VEURE FOTOS

El Dijous Gras tots els/les alumnes vam gaudir de l’esmorzar tradicional ( entrepà de truita, botifarra d’ou, coca de llardons…). I els/les alumnes  de  de Cicle Mitjà i Superior vam gaudir del nostre esmorzar de germanor  en un parc a prop de l’escola.

Vam anar a un parc molt maco a prop de l’Escola i vam aprofitar molt el matí. Vam esmorzar el tradicional entrepà de truita, de botifarra d’ou o la coca de llardons.

VEURE FOTOS

Per acabar aquesta setmana divertida i boja, tot l’alumnat de l’escola ha gaudit amb les nostres disfresses:

I els nostres Balls , que tots junts vam gaudir!