LECTURA EN VEU ALTA

Com cada any, l’escola participem en el certamen de Lectura en Veu Alta organitzat per Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Ensenyament. En aquest certamen, les lectores i els lectors han de demostrar davant d’un jurat la seva habilitat lectora.

La semifinal és en l’àmbit comarcal. Totes les escoles participants del Pla d’Urgell ens vam trobar el dijous 7 de març al Teatre de l’Amistat de Mollerussa.

La nostra escola va ser representada per la Naia Minguell en la categoria de Grumets Vermells (3r, 4t) i per l’Ainet Jounou en la categoria de Grumets Verds (5è, 6è). Les dues ho van fer molt bé. L’Ainet va ser la guanyadora de la seva categoria i així passar a la final territorial.

Aquest dijous 16 de maig, vam participar en la final del certamen de Lectura en Veu Alta que es va celebrar al Teatre Municipal de Balaguer. La representant de l’escola en la categoria de Grumets Verds (cicle superior, 5è i 6è) va ser l’Ainet Jounou Sànchez.

El nivell de totes les lectores i lectors era molt alt però l’Ainet va resultar la guanyadora de la seva categoria.

Ara ho hem d’anar a celebrar a la festa de la lectura que serà a Barcelona el 2 de juny.

Enhorabona Ainett!!!

Si cliqueu l’icona, podreu veure imatges dels dos certàmens.