PROJECTE RÀDIO MARINADA

A continuació, compartim amb vosaltres tots els programes de ràdio que la Comunitat de Mitjans hem estat fent aquest trimestre com a Projecte d’Aprenentatge Globalitzat. Una tasca no gens fàcil que ens ha permès conèixer molt més sobre la comunicació, valorar la feina dels i les locutores de ràdio, millorar la nostra lectura expressiva en veu alta,… i moltíssimes coses més!

Volem agrair a totes les mares, pares, tutors i tutores que heu estat partícips dels programes col·laborant amb les entrevistes. A tothom, MOLTES GRÀCIES!

CLIQUEU A LA FOTOGRAFIA PER ACCEDIR ALS PROGRAMES

CLIQUEU A LA FOTOGRAFIA PER ACCEDIR A LES FOTOS

Reconeixem la importància de la dona treballadora

Tot i que no sempre reconegut, el paper de la dona ha estat important al llarg de la història. A l’Escola Marinada també hem volgut fer un homenatge a les dones del nostre dia a dia: àvies, mares, tietes, veïnes o germanes, entre tantes altres. Amb aquest objectiu, el dibuix ha estat el recurs per fer visible la seva tasca professional, exposada en els porxos de l’escola. Esperem que us hi vegeu reflectides! (Cliqueu aquí per a visualitzar les fotografies).

Exposició UN MÓN EN MINIATURA

La comunitat de grans, a aprenentatge globalitzat, hem fet unes maquetes dels monuments escollits per cada grup. Hem estat treballant en equips cooperatius de 3 o 4 alumnes intercomunitat.
Hem preparat una exposició, que es diu ’’Un món en miniatura’’. El títol de l’exposició també ha… Llegeix més»

El Carnaval a l’escola

Bon dia,
Durant la setmana passada vam estar seguint totes les consignes que la Reina Carnestoltes ens va manar: dilluns venir amb pijama o bata, dimarts canvi d’aula, dimecres el cap pintat o guarnit, dijous tots amb ulleres de sol i divendres portar una samarreta vella… Llegeix més»

SANTA CECÍLIA 2023

El passat 22 de novembre, a l’escola vam celebrar Santa Cecília.
Per fer-ho, ens vam repartir per diferents espais, on allí hi havia alumnat que ens explicaven el seu instrument i ens feien una petita mostra de com sonava el seu instrument.
Els músics voluntaris, ens van… Llegeix més»

FIRA GASTRONÒMICA C. MITJANS

Ahir dimecres 13 de desembre vam celebrar la Fira Gastronòmica que hem estat preparant durant el 1r trimestre amb la Comunitat de Mitjans. Una fira molt bonica on els nens i nenes van poder ensenyar tots els aprenentatges fets a la resta de comunitats, així com van poder degustar platets típics de cada país escollit d’Àsia, Amèrica i Europa. VEGUEU-NE LES FOTOS CLICANT LA IMATGE.

SETMANA LILA

Després de la setmana lila a l’escola Marinada us deixem un recull d’imatges i un gran vídeo que desitgem que us agradi molt.
Cliqueu sobre la imatge si voleu veure les fotos de la visita a la biblioteca de l’escola on hi vam descobrir el racó… Llegeix més»