EXPERIMENTEM AMB ESCUMA D’AFEITAR

En l’última sessió de l’espai creatiu d’aquest curs, els nens i nenes de P3, P4 i P5 han pogut experimentar amb l’escuma d’afeitar. Han pogut dibuixar amb els dits, esborrar amb la mà, escampar-la per tota la taula, fer muntanyes… S’ho han passat molt bé! Si voleu veure més fotos, entreu a l’article i cliqueu sobre la imatge.

P4: RACONS MAIG-JUNY

Per veure totes les fotos cliqueu sobre aquesta.
I els últims racons que hem fet:
Llenguatge:

• Associar les grafies de les lletres de pal amb les lligades
  • La roda de les lletres : que comença per A, B,P…
  • El racó del traç de la lligada a les pissarretes de… Llegeix més»

SORTIDA A L’HÍPICA D’ALPICAT

El passat divendres 31 de maig vam realitzar l’excursió de final de curs d’educació infantil a l’hípica Champions Horse d’Alpicat. Vam poden muntar en poni, raspatllar-los, ens van ensenyar les diferents parts del cavall, com li canvien les ferradures i, finalment, vam veure una exhibició de salt.

Per veure les fotos entreu a l’article i cliqueu sobre la foto.

Sortida a l’Espluga de Francolí

Els alumnes de cicle inicial vam visitar les coves de l’Espluga de Francolí, va ser molt interessant i enriquidor, llàstima que el temps no ens va acompanyar.

Al arribar vam fer “el taller de la prehistòria”, vam descobrir l’evolució humana des dels nostres avantpassats fins l’actualitat. Després vam pintar una pedra com ho feien ells en la seva època. Ens la vam emportar de record.

També vam vistar la cova i les cavanes on vam aprendre com vivien.

Finalment vam tornar a dinar a l’escola a causa del mal temps, tot i així, ens ho vam passar genial.

CIica la imatge per veure més fotografies.

Talleres del proyecto “interdisciplinari”

LÍNEA DEL TIEMPO
Hola padres, madres, yayos y  yayas. Esta  semana del  proyecto  en la escuela  Marinada hemos  hecho la línea del tiempo. Trabajamos las distintas etapas de la historia: prehistoria, la edad moderna…   Las descubrimos actual de puzles. ¡Fue muy divertido
A continuación podéis ver… Llegeix més»

VISITA D’UN BOMBER A P5

Els nens i les nenes de P5 estem fent el projecte del foc i aquest matí hem rebut la visita de tot un expert en el tema: ha vingut el tiet de la Guiomar, que és bomber!

Ens ha ensenyat l’equipament que porten els bombers en les diferents situacions on actuen, li hem pogut fer preguntes i ens ha resolt els dubtes que teníem sobre el foc i, finalment, ens ha deixat emprovar la seva vestimenta de bomber. Ens anava una mica gran, però ens ha fet molta il·lusió poder-nos sentir com uns autèntics bombers i comprovar el pes que feia.

Moltes gràcies Ramon per la teva visita a l’escola i per tot el que ens has ensenyat!

Si voleu veure les fotos, cliqueu damunt la imatge.

NUTRIXEF

Els nens i nenes de cicle inical, el trimestre passat van fer l’activitat de NUTRIXEF.

NUTRIXEF és un taller educatiu que es realitza a les escoles de primària de Catalunya que participen en el Programa de la Fruita i/o de la Llet que promou el Departament d’Agricultura, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya.

El format NUTRIXEF és un taller teatralitzat per a realitzar a l’aula que s’inspira en un concurs de cuina on tot el grup classe ha de superar unes proves. Té com a objectiu treballar els hàbits saludables a través del joc col·laboratiu, la diversió, l’experimentació sensorial i el tast.

Feu Clic a la imatge per veure les fotografies.

NUTRI, NUTRI… NUTRIXEF!!!
Cuina saludable a totes les edats!!!