GARAGE SALE

El 29 de maig es farà un garage sale a l’escola Marinada.

Un garage sale és un mercat d’intercanvis, és a dir, on et pots intercanviar objectes.

La comunitat de grans de l’escola Marinada, ha volgut fer aquest repte a Aprenentatge Globalitzat, per donar una nova vida objectes vells i en desús. D’aquesta manera, els nens i nenes de l’escola podran adquirir nous llibres, joguines, bolígrafs… a canvi dels seus.

El garage sale es farà per a totes les edats, organitzant-nos per comunitats: petits, mitjans i grans.

El dia 2 de maig es farà la recollida dels objectes. Cada alumne/a haurà de portar 3 objectes com a màxim a l’escola, en entregar-los se’ls donarà els Maricoins corresponents. Els Maricoins seran les monedes d’intercanvi que s’utilitzaran, creades exclusivament per la comunitat.

El garage sale es farà al pati de l’escola durant tot el matí, des de les 9:00h fins a les 12:30h.

Esteu tots i totes convidats!

Comunitat de Grans de l’Escola Marinada

MATERIALS I EXEMPLES