Els aliments

Molt bon divendres famílies!

Els alumnes de 1r van tornar de les vacances de Nadal amb les piles ben carregades i disposats a aprendre moltíssimes coses sobre els aliments. Primer de tot, vam anotar tot allò que sabíem sobre els aliments i què en volíem saber, seguidament vam decidir fer la piràmide de l’alimentació per aprendre quins aliments havíem de consumir cada dia i quins de manera esporàdica, la qual cosa ens va ser útil per elaborar el nostre plat saludable. Vam aprendre que els aliments ens aporten nutrients que ens ajuden a tenir energia, a mantenir els ossos forts, a tenir una bona musculatura, en definitiva ens ajuden a estar sans; i per absorbir aquests nutrients, necessitàvem saber com funcionava el nostre aparell digestiu i quins òrgans estaven implicats en el procés de digestió.

A més, volem donar les gràcies a dues mares de 2 infants de la classe per poder venir a l’escola i voler ajudar-nos a saber com podem preparar un bon esmorzar saludable i a fer experiments amb el menjar. Vam aprendre molt i ens ho vam passar molt bé!

Si cliqueu a la foto de sota, podreu veure totes les activitats que vàrem fer.