El Carnaval a l’escola

Bon dia,

Durant la setmana passada vam estar seguint totes les consignes que la Reina Carnestoltes ens va manar: dilluns venir amb pijama o bata, dimarts canvi d’aula, dimecres el cap pintat o guarnit, dijous tots amb ulleres de sol i divendres portar una samarreta vella pintada amb un missatge ben divertit i alegre. A més a més, el dijous va haver-hi un concurs d’ungles pintades que un prestigiós jurat va valorar. El dijous a la tarda, ja que el pronòstic del temps donava pluja pel divendres,  vam poder gaudir i passejar pels carrers del poble vestits amb les nostres disfresses i un cop acabada la rua vam cremar i acomiadar la Reina Carnestoltes fins a l’any que ve. Per acabar la tarda, vam recuperar forces gràcies al berenar que ens va convidar l’AFA.

Va ser una setmana molt intensa i divertida i finalment, amb molta tristesa, el divendres de cendra vam enterrar la sardina al pati de l’escola.

Si cliqueu a la imatge de sota, podreu veure les fotos d’aquesta setmana.