PRIMER ANEM A LA BIBLIOTECA
Els nens i nenes de primer curs hem anat a la biblioteca. Sabeu on hem anat a llegir amb el llibre que hem tret en préstec? Al passeig! No ens cansarem mai del nostre paradís. Mireu quines vistes! (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).
PRIMER ANEM A LA BIBLIOTECA Llegeix més »





