SORTIDA OCITÀNIA

Els alumnes de Cicle Superior, s’ho han passat d’allò més bé al parc d’aventures d’Ocitània. Comencem el trimestre amb molta energia. (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).

SORTIDA OCITÀNIA Llegeix més »

TIÓ

Us deixem les fotos de l’últim dia abans de Nadal, on a tots els cicles es va fer la cagada del tió. Infantil Cicle Inicial Cicle Mitjà Cicle Superior

TIÓ Llegeix més »

PATGES

Avui ens han vingut a visitar els patges a l’escola. Les nenes i els nens han pogut donar les seves cartes. Han estat molt contents i contentes. (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).

PATGES Llegeix més »

PARTIT DE BÀSQUET

Ahir es va realitzar un partit de bàsquet dels alumnes de 6è contra les i els alumnes de 5è. Qui creieu que va guanyar? S’ho van passar molt bé! (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).

PARTIT DE BÀSQUET Llegeix més »

VISITA AL TEATRE MUNDET

El passat mes d’octubre la classe de 5è va visitar el Teatre Mundet per escoltar una xerrada sobre “Les torres de vigilància” situades al nostre poble “Sant Antoni de Calonge” i al poble del costat, Palamós. L’alumnat va trobar l’explicació molt interessant, van aprendre secrets del seu poble que desconeixien. Gràcies a aquesta sortida el

VISITA AL TEATRE MUNDET Llegeix més »

ACTIVITATS 25N

El dia 25 de Novembre és un dia per reivindicar que estem en contra de qualsevol tipus de violència que es faci en relació a les dones i a qualsevol persona o animal. Per això a l’escola hem fet un munt d’activitats per crear consciencia col·lectiva. Avui us deixem un recull de totes les activitats

ACTIVITATS 25N Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut