RECICLATGE – CS
El passat divendres tot l’alumnat de l’escola va poder gaudir d’unes activitats sobre el reciclatge que els i les de 5è va organitzar. S’ho van passar d’allò més bé! (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).
El passat divendres tot l’alumnat de l’escola va poder gaudir d’unes activitats sobre el reciclatge que els i les de 5è va organitzar. S’ho van passar d’allò més bé! (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).
Ahir al mati, tots els nens i nenes de primària vam anar al Teatre, a la Sala Fontova de Calonge a veure una obra de teatre musical. Es tractava del grup Orthemis Orchestra, i la veritat és que va ser espectacular! Ens va encantar, i a més a més, els nens i nenes de l’escola
ORTHEMIS ORCHESTRA Llegeix més »
El dijous 5 d’octubre, els nens i nenes d’I5 fins a 6è vam anar a veure un espectacle de circ a la plaça de la Pau, situada al passeig de Sant Antoni. Aquí us deixem amb un recull d’imatges de l’espectacle. (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).
ESPECTACLE DE CIRC Llegeix més »
Per començar les sessions d’English a Cicle Superior hem fet un Escape Room. Ens ho hem passat super bé! Hi tornarem! (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).
Avui al mati els nens i nenes de primària hem anat a veure els companys/es de la marxing band que realitzaven l’assaig general del musical COLORS DE L’ÀFRICA on han participat les 3 escoles del municipi. La Llevantí Marxing Band ha tocat mentre els nens i nens de l’escola La Sínia i l’escola Pere Rosselló
ASSAIG GENERAL MUSICAL – MARXING BAND Llegeix més »
Algunes nenes i nens que es queden al menjador han realitzat una obra de teatre! Mireu que bé que ho han fet:
TEATRE AL MENJADOR – LA CAPUTXETA TRIANERA Llegeix més »
Les i els alumnes de 5è hem estat treballant l’Acrosport. Hem fet i provat diferents acrobàcies, com també hem representat diferents figures. Per concloure la unitat hem fet diferents grups i cadascú ha escollit una música per tal de fer la seva representació. Hem creat una coreografia amb diferents acrobàcies i figures d’acrosport juntament amb
Els i les alumnes de cicle superior hem fet una sortida a Calonge, poble de llibres. Allà hem participat en una gimcana per les diferents llibreries del nucli històric de Calonge. Ens ho hem passat d’allò més bé i a més a més, hem pogut conèixer als llibreters i llibreteres que ens han explicat i
CALONGE, POBLE DE LLIBRES Llegeix més »
Després de molts assatjos ha arribat el gran dia de Cantània! El divendres 21 d’abril, els i les alumnes de 5è van anar a cantar a l’Auditori de Barcelona. Els va encantar moltíssim l’experiència!! Quins artistes!
Avui, tota l’escola hem gaudit del 42è concurs literari Colònico al Collet. Ens hem trobat amb l’altre escola del municipi, la Sínia. I, juntament amb l’Albert Fort i l’Anna Benaiges, referents de l’espai jove de Calonge i Sant Antoni han presentat l’acte d’aquesta dia. S’han donat els premis dels guanyadors/es de cada classe per les
DIADA DE SANT JORDI Llegeix més »