SEP, L’ORQUESTRA
Els alumnes de 6è aquest any a SEP treballem l’orquestra a l’aula de música. Durant les primeres sessions vam estar introduint què era l’orquestra i quins instruments en formaven part, per tal de més endavant iniciar-nos en la pràctica dels diversos instruments amb una cançó anomenada l’Himne de l’alegria. Aquestes hores ens han permès divertir-nos […]
SEP, L’ORQUESTRA Llegeix més »



