TALLER DE RECICLATGE I MEDI AMBIENT
Des de l’Ajuntament de Calonge ens van oferir fer un taller de Medi Ambient i Reciclatge. Nenes i Nens de 3r hem pres consciència de la importància de reciclar plàstic, cartó/paper, orgànic i de mirar de reutilitzar el màxim que puguem les coses que comprem i fem servir. Hem pres consciència de no utilitzar paper […]
TALLER DE RECICLATGE I MEDI AMBIENT Llegeix més »



