Portada

MONA DE PASQUA A INFANTIL

Els/les alumnes d’infantil hem anat al supermercat a veure mones de pasqua i hem fet les mones amb berlines, xocolata, lacasitos, ou de xocolata gran i decorat amb plomes. També hem pintat amb xocolata amb els dits dibuixos de pasqua. S’ho han passat d’allò més bé!!!

MONA DE PASQUA A INFANTIL Llegeix més »

RÀDIO LLEVANTÍ

La Ràdio Llevantí ja va pel seu QUART PROGRAMA.  Continuem amb més notícies, més humor, més música… i moltes sorpreses que no us podeu perdre! Aquest cop amb un nou logo. En grups hem creat diferents logos que anireu veient a mesura que avancin els programes!!  Gràcies per escoltar-nos i ser part d’aquesta aventura! Ens

RÀDIO LLEVANTÍ Llegeix més »

PISCINA

L’alumnat de Cicle Inicial ha gaudit de les primeres sessions de piscina. A través de jocs i activitats, han continuat millorant la seva confiança i habilitats dins l’aigua. S’ho han passat molt bé!

PISCINA Llegeix més »

PRIMER DIA DE VELA!

L’alumnat de 6è de primària ha iniciat l’activitat de vela després d’haver fet una sessió teòrica prèvia a l’aula. Avui, amb un dia espectacular, han pogut posar en pràctica els coneixements adquirits navegant amb patí català. S’ho han passat molt bé i han gaudit molt de l’experiència! Un gran inici!

PRIMER DIA DE VELA! Llegeix més »

JUNTS FEM ESCOLA I5

Avui hem tingut una visita molt especial a l’aula! El pare i la mare de l’Ian han vingut a participar en l’activitat “Junts fem escola”. Junts hem fet una manualitat molt divertida: uns conillets de Pasqua per decorar l’aula. Tots els infants han gaudit molt creant els seus conillets, que han quedat molt bonics i

JUNTS FEM ESCOLA I5 Llegeix més »

RÀDIO LLEVANTÍ

La Ràdio Llevantí ja va pel seu TERCER PROGRAMA.  Continuem amb més notícies, més humor, més música… i moltes sorpreses que no us podeu perdre! Prepareu-vos per passar una bona estona amb nosaltres, perquè continuem fent ràdio amb il·lusió, ganes i, sobretot, per a totes i tots vosaltres.  Gràcies per escoltar-nos i ser part d’aquesta

RÀDIO LLEVANTÍ Llegeix més »

PISCINA!

💦🏊‍♀️ Primer dia de piscina! L’alumnat de 1r i 2n ha gaudit avui de la seva primera sessió de piscina, plena d’emoció i diversió. També l’alumnat de 3r a 5è ha començat les activitats aquàtiques amb moltes ganes de continuar aprenent i millorant dins l’aigua. Aprendre a nedar és part de l’àrea d’educació física i

PISCINA! Llegeix més »

ESCOLA – 8M

Dones que creen realitats que canvien  Amb motiu del 8 de març, Dia Internacional de la Dona, a l’escola ens hem sumat a la iniciativa impulsada per l’Ajuntament de Sant Antoni de Calonge des de l’àrea d’Igualtat. Durant aquests dies hem descobert dones creatives, artistes i creadores que han contribuït a transformar el món amb

ESCOLA – 8M Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut