I5

ESPECTACLE DE CIRC

Avui, tots els nens i nenes de l’escola hem anat a veure un espectacle de circ al Pavelló de Sant Antoni de Calonge. Aquí us deixem amb un recull d’imatges i algun vídeo de l’espectacle. Ha sigut espectacular!!!

ESPECTACLE DE CIRC Llegeix més »

JUNTS FEM ESCOLA A I5

La Rosanna ha vingut a I5 a ensenyar-nos com podem ballar el ball per fer el comiat d’I5. Nosaltres hem triat les cançons… Esperem que us agradi molt i molt!! El dia 18, us el ballarem!! La Paki ha vingut a I5 per fer els birrets de totes les nenes i nens. La Rosanna i

JUNTS FEM ESCOLA A I5 Llegeix més »

PADRINS/ES LECTORS/ES A I5

Els nens i nenes de 4t han sigut durant tot els curs els padrins/es lectors/es dels alumnes de I5. Cada mes han vingut a la nostra classe, hem anat a la seva o si feia bon temps anàvem al pati a llegir. Ha sigut una experiència ben bonica i enriquidora! A veure amb qui ens

PADRINS/ES LECTORS/ES A I5 Llegeix més »

KLEE A I5

Els nens i nenes de I5 han triat entre unes quantes obres de Paul Klee, aquestes dues: Abstract: han volgut pintar-la directament amb aquarel·les. Creus i columnes: han triat fer-la amb retoladors gruixuts per poder fer el puntillisme. Han escrit el títol i el nom del pintor per donar per acabada l’obra i els han

KLEE A I5 Llegeix més »

PROJECTE DE GUINEA-BISSAU A I5

Aquest any el nostre Projecte s’ubica dins d’un Projecte preciós d’escola: ELS PAÏSOS DEL MÓN. A Infantil hem decidit fer el continent d’Àfrica perquè és el cicle on hi ha més nenes i nens d’aquest continent. Les nenes i nens de I5 hem triat el país de Guinea-Bissau per fer el nostre Projecte de la

PROJECTE DE GUINEA-BISSAU A I5 Llegeix més »

COLÒNIES D’INFANTIL

La setmana passada els alumnes d’I4 i I5 vam anar de colònies al Pou del Glaç a la Bisbal de l’Empordà. El primer dia va ser passat per aigua, però s’ho van passar igual de bé! Les activitats que vam fer va ser gaudir d’una gimcana d’aventura, pujar a la tirolina, discoteca i jocs de

COLÒNIES D’INFANTIL Llegeix més »

ABRIL A I5

Les nenes i nens d’I5 encetem la primavera amb un munt d’activitats!! Hem escrit paraules de la primavera, hem descobert quins són els colors de la primavera, estem cuidant cucs de seda i estem veient el seu cicle, hem observat quines són les plantes aromàtiques i les flors, hem fet un collage de flors… I

ABRIL A I5 Llegeix més »

JUNTS FEM ESCOLA A I5

La Ruth (mama de l’Ares) ha vingut a fer una activitat ben bonica. Com que arriba la primavera ha volgut que facin un quadre ple de natura. Ha portat revistes amb flors, arbres i plantes aromàtiques; però també n’ha portat de joguines, persones i mobles. Moltes gràcies, ha sigut molt divertit!! L’Òscar i la Laura

JUNTS FEM ESCOLA A I5 Llegeix més »

FRIDA KAHLO A I5

Les nenes i nens de I5 hem gaudit amb les precioses obres de la Frida Kahlo. Hem triat quines obres volíem fer i com les volíem representar. Van sortir dues obres: Autoretrat i Els meus avis i àvies, la meva mare i el meu pare, i jo. Per l’obra de l’Autoretrat van fer una aiguada

FRIDA KAHLO A I5 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut