ANIVERSARIS A I5
Algunes nenes i nenes de I5 han fet 6 anys, cada dia més grans i més guapos i guapes!!
ANIVERSARIS A I5 Llegeix més »
Algunes nenes i nenes de I5 han fet 6 anys, cada dia més grans i més guapos i guapes!!
ANIVERSARIS A I5 Llegeix més »
Avui com a últim dia d’escola, tot l’alumnat de l’escola ha anat a la platja. Les nenes i nens d’infantil s’han quedat a jugar amb la sorra. L’alumnat de primària ens hem banyat a la platja, que bé! Infantil Primària Per finalitzar, hem acabat amb un “pica-pica” de comiat a les aules. Moltes gràcies per
ÚLTIM DIA D’ESCOLA Llegeix més »
Les nenes i nens d’i5 ens acomiadem d’Educació Infantil per començar a Primer amb els braços ben oberts. Mireu quin ball més divertit han ballat i quines orles més maques s’emportaran!
Les nenes i nens d’I5 hem anat descobrint llocs ben bonics i interessants del nostre poble! Hem anat moltes vegades a la Biblioteca “La Cooperativa”, al Supermercat Bonpreu, al mercat, al parc del Bonpreu, a Correus, al Collet, a descobrir els carrers que envolten la nostra escola (Mestra Numància, Josep Pla, Artur Mundet i El
PROJECTE SANT ANTONI A I5 Llegeix més »
Aquí us deixem un recull de fotografies dels ambients del tercer trimestre: Ambient de la llum Ambient del joc simbòlic Ambient de música Ambient d’experimentació Ambient de construccions S’ho han passat d’allò més bé!
A partir del segon trimestre els i les alumnes d’i4 i i5 hem barrejat els grups per fer diferents tallers de llengua i matemàtiques. Els hi ha agradat molt poder compartir aquestes activitats amb els seus companys i companyes de l’altre classe.
TALLERS DE LLENGUA I MATES Llegeix més »
Al cicle d’Infantil va venir l’Anna de Medi ambient de l’Ajuntament de Calonge a explicar-nos un conte sobre la importància del reciclatge per tenir cura dels animals marins. Moltes gràcies Anna per aquest conte tan bonic!
El cicle d’Infantil va tenir la visita de la Carmina Rabassedas, conta contes, mestra de música i especialitzada en sensibilització musical. Ens va cantar moltes cançons de falda acompanyades d’instruments musical. Moltes gràcies, Carmina per aquesta estona!
CARMINA RABASSEDAS Llegeix més »
Aquest últim semestre, els nens i les nenes hem après moltes coses a English! Hem treballat els colors, les estacions, els aliments, animals… i moltes coses més! Els encanta fer diferents activitats, ja sigui amb pintura, collage, pintar… Són uns/es artistes!
Les nenes i nens de I5 hem gaudit fent un munt de cosetes divertides durant el mes de maig. Hem descobert quins són els colors de la primavera fent màgia i els hem escrit. Li hem fet uns dibuixos a la Cristina del menjador perquè va ser el seu aniversari. Hem començat a fer “El