I5

TALLERS CARNAVAL

Les nenes i nens d’Infantil hem fet Tallers de Carnaval!! Els hem pintat la cara, hem pintat una màscara i hem jugat amb les disfresses!! Com gaudim amb el carnaval!!! (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).

TALLERS CARNAVAL Llegeix més »

HORA DE LA BIBLIOTECA

Les bibliotecàries de Calonge i Sant Antoni, la Susanna i la Verònica, ens han vingut a explicar quatre contes ben xulos i divertits a I4 i I5: El darrer tigre, Bongo, el ratolí que menjava plàtans i els colors bojos del camaleó. Moltes gràcies per venir a la ostra escola en un dia ben bonic

HORA DE LA BIBLIOTECA Llegeix més »

CARNAVAL, CARNAVAL…!

Us deixem amb les fotos de la celebració del dia d’avui!!! Durant el mati hem assajat i representat unes coreografies per classes. I ens ha agradat molt! Després a la tarda hem fet una desfilada! Quin goig i que bé ens ho hem passat! Més endavant ja us publicarem els vídeos dels balls i les

CARNAVAL, CARNAVAL…! Llegeix més »

JUNTS FEM ESCOLA – ROGER

Divendres ens va venir a veure la Clara, la mare d’en Roger que és dentista. A través de coixins fets per ella mateixa, ens va explicar dos contes per veure què fan els aliments que porten molt sucre a les nostres dents i ens va ensenyar quina és la forma correcte de rentar-nos les dents.

JUNTS FEM ESCOLA – ROGER Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut