CONSIGNA DIMECRES
Aquí teniu les imatges del dia d’avui, amb la roba d’algun familiar: (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).
CONSIGNA DIMECRES Llegeix més »
Aquí teniu les imatges del dia d’avui, amb la roba d’algun familiar: (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).
CONSIGNA DIMECRES Llegeix més »
Avui, hem vingut amb pijama a l’escola. Aquí us deixem algunes imatges de cada grup classe: (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).
CONSIGNA DIMARTS Llegeix més »
Avui dilluns, la primera consigna del rei carnestoltes era venir amb la cara pintada. Aquí us deixem una foto de cada grup classe perquè veieu que guapos i guapes han vingut: (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).
CONSIGNA DILLUNS – CARA PINTADA Llegeix més »
Les nenes i nens de I4 hem gaudit un munt amb el conte del Plataner trist!! Hem fet un munt d’activitats: l’hem escoltat, hem contestat preguntes de comprensió, hem dit quin és el seu títol, quins són els seus personatges, hem fet lectura, hem composat la paraula, hem escrit el títol, hem pintat el plataner
CONTE EL PLATANER TRIST Llegeix més »
Avui han vingut els ajudants del Rei Carnestoltes, i ens han donat les consignes a seguir per la setmana que ve. (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer). Ja tenim el Carnaval aquí! Us deixem les consignes per la setmana que ve. Esteu a punt? Que bé que ens ho passarem!
CONSIGNES CARNAVAL Llegeix més »
Ens va arribar una proposta molt emotiva dels pallassos i pallasses de l’hospital, del grup Tirita Clown. Ens havíem de fer unes fotos disfressats i disfressades de pallassos i pallasses d’hospital per entrar en un concurs on havien de fer un calendari. Vam fer una corbata o un llacet i van portar una perruca o
TIRITA CLOWN – INFANTIL Llegeix més »
Avui ha vingut l’Àvia hivern i ens ha explicat que ve de molt lluny, d’una muntanya molt alta. Com que allà on viu fa tan de fred ens ha portat glaçons de gel perquè notem el seu gust, el seu tacte i perquè dibuixem amb ell. També ens ha recomanat, que com que fa tan
A I4 el primer trimestre vam gaudir fent obres d’en Vassili Kandinsky. Les dues obres que van fer els nens i nenes van ser: Quadrats amb cercles concèntrics: dibuixant i pintant cercles, del més petit al més gran, dins d’un quadrat amb ceres. Els hi va quedar xulíssim!!! Alguns cercles: amb pintura negra van fer
VASSILI KANDINSKY Llegeix més »
Els nens i nenes d’infantil treballem dues tardes per ambients. Els quatre ambients que fem són: joc simbòlic, llum, construccions i experimentació. A l’ambient de joc simbòlic hem jugat a metges, amb cintes mètriques, venes, radiografies, etc. I també amb les cuinetes i a fer de botiguers. A l’ambient de la llum hem explicat contes
AMBIENTS – INFANTIL Llegeix més »
Tornant de Nadal, les i els alumnes d’infantil, vam jugar amb les joguines que ens van portar els reis! Quina il·lusió ensenyar-les a la resta de companys! Amb tot això, hem treballat la importància de compartir les joguines dels companys/es. Hem après vocabulari de noves joguines i del seu funcionament. S’ho han passat pipa!! (Cliqueu
JOGUINES DE REIS – INFANTIL Llegeix més »