UN VIATGE A LES PROFUNDITATS DEL MAR SENSE SORTIR DE SANT ANTONI
Aquesta setmana, l’alumnat ha tingut l’oportunitat de participar en una activitat molt especial organitzada per l’Àrea de Medi Ambient de l’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni, amb la col·laboració de l’Institut de Ciències del Mar (ICM-CSIC). Al passeig de Sant Antoni ens esperava una sorprenent rèplica del submarí científic JAGO, una eina que ha permès […]
UN VIATGE A LES PROFUNDITATS DEL MAR SENSE SORTIR DE SANT ANTONI Llegeix més »








