ENJOY IN ENGLISH!
Aquesta setmana els nens i nenes de CS han repassat vocabulari en Llengua Anglesa tot jugant! Coneixeu aquests jocs? Ha estat una estona d’aprenentatge molt divertida.
ENJOY IN ENGLISH! Llegeix més »
Aquesta setmana els nens i nenes de CS han repassat vocabulari en Llengua Anglesa tot jugant! Coneixeu aquests jocs? Ha estat una estona d’aprenentatge molt divertida.
ENJOY IN ENGLISH! Llegeix més »
Els nens i les nenes d’i5 han arribat aquest setembre a l’escola molt contents i amb moltes ganes de treballar. Aquest mes ha començat un company nou, en Louis. Hem fet un braçalet per iniciar el curs, hem dibuixat el que més ens ha agradat de l’estiu i també ens hem dibuixat a nosaltres mateixos.
Feliç nova etapa nens i nenes de 6è! Ha sigut un plaer compartir aquests anys amb vosaltres. Endavant, vosaltres podeu amb tot. Us deixem amb algunes de les fotos i vídeos que hem fet durant l’acte de graduació. També veureu la sorpresa que els han fet els alumnes de Primària per acomiadar-se dels seus companys/es.
Ahir els nens i nenes de 6è van gaudir de la jornada al IV ENGLISH DAY del Baix Empordà amb “workshops” lingüístics a la platja de Palamós i l’obra de teatre “Sleeping Beauty or not” (versió coeducativa) al teatre la Gorga juntament amb alumnes d’altres escoles.
El dimarts 27 de febrer els nens i nenes de 3r i 4t vam visitar el Teatre-Museu Dalí de Figueres. Va ser una experiència genial i surrealista! Quin geni en Salvador Dalí! Vam tenir la sort de poder veure el quadre EL CRIST DE PORTLLIGAT, aquest quadre es troba en una galeria d’art d’Escòcia, però
VISITA TEATRE-MUSEU DALÍ Llegeix més »
Per començar les sessions d’English a Cicle Superior hem fet un Escape Room. Ens ho hem passat super bé! Hi tornarem! (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).
El Claustre del Llevantí de Mar us dona la benvinguda a aquest nou curs!
BENVINGUDA AL CURS 23-24 Llegeix més »
Avui els nens i nenes de segon, tercer i quart han gaudit de l’obra KALIDOSCOPIA sobre la formació de la Unió Europea. Quina bona estona hem passat!
KALIDOSKOPIA i LA UNIÓ EUROPEA Llegeix més »
El passat dijous l’autora Maria Mercè Roca va venir a visitar els nens i nenes de segon després d’haver llegit el seu llibre: UN ROMEU DE PEGA DOLÇA. Quina il·lusió! Maria Mercè els teus contes són màgics! (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).
MARIA MERCÈ ROCA Llegeix més »
Hem acabat el curset de piscina a CICLE INICIAL Després de 10 sessions, els nens i nenes de primer i segon han gaudit de l’últim dia de piscina del curs. Els i les monitores havien preparat un munt de jocs i s’ho han passat súper bé! L’any que ve, més i millor! SUBVENCIONAT PER