Nom de l'autor: Laura Galan

SETEMBRE I5

Els nens i les nenes d’i5 han arribat aquest setembre a l’escola molt contents i amb moltes ganes de treballar. Aquest mes ha començat un company nou, en Louis. Hem fet un braçalet per iniciar el curs, hem dibuixat el que més ens ha agradat de l’estiu i també ens hem dibuixat a nosaltres mateixos.

SETEMBRE I5 Llegeix més »

GRADUACIÓ 6è

Feliç nova etapa nens i nenes de 6è! Ha sigut un plaer compartir aquests anys amb vosaltres. Endavant, vosaltres podeu amb tot. Us deixem amb algunes de les fotos i vídeos que hem fet durant l’acte de graduació. També veureu la sorpresa que els han fet els alumnes de Primària per acomiadar-se dels seus companys/es.

GRADUACIÓ 6è Llegeix més »

IV ENGLISH DAY

Ahir els nens i nenes de 6è van gaudir de la jornada al IV ENGLISH DAY del Baix Empordà amb “workshops” lingüístics a la platja de Palamós i l’obra de teatre “Sleeping Beauty or not” (versió coeducativa) al teatre la Gorga juntament amb alumnes d’altres escoles.  

IV ENGLISH DAY Llegeix més »

VISITA TEATRE-MUSEU DALÍ

El dimarts 27 de febrer els nens i nenes de 3r i 4t vam visitar el Teatre-Museu Dalí de Figueres. Va ser una experiència genial i surrealista! Quin geni en Salvador Dalí! Vam tenir la sort de poder veure el quadre EL CRIST DE PORTLLIGAT, aquest quadre es troba en una galeria d’art d’Escòcia, però

VISITA TEATRE-MUSEU DALÍ Llegeix més »

ESCAPE ROOM

Per començar les sessions d’English a Cicle Superior hem fet un Escape Room. Ens ho hem passat super bé! Hi tornarem! (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).  

ESCAPE ROOM Llegeix més »

MARIA MERCÈ ROCA

El passat dijous l’autora Maria Mercè Roca  va venir a visitar els nens i nenes de segon després d’haver llegit el seu llibre: UN ROMEU DE PEGA DOLÇA. Quina il·lusió! Maria Mercè els teus contes són màgics! (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).  

MARIA MERCÈ ROCA Llegeix més »

PISCINA AL CI

Hem acabat el curset de piscina a CICLE INICIAL Després de 10 sessions, els nens i nenes de primer i segon han gaudit de l’últim dia de piscina del curs. Els i les monitores havien preparat un munt de jocs i s’ho han passat súper bé! L’any que ve, més i millor!   SUBVENCIONAT PER

PISCINA AL CI Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut